tisdag 10 mars 2015

Trail kids

Hade en fantastisk dag med min mellandotter Elisabeth i skogen i lördags. Hon är helt såld nu på att springa i skogen, tjatar varje dag om att hon vill ut igen. Så glad för det. Min dröm är ju att iaf ett av mina tre barn vill följa med mig och springa i bergen. Och jag tror jag har lyckats:) Hon har så mycket energi den lilla fröken och det passar ju perfekt att få springa av sig och leka i skogen, precis vad jag också älskar och behöver:)








Så till helgen kommer jag ta med mig Elisabeth på en sörmlandsledsetapp där hon får scrambla lite också:) Blir det för tungt får hon hoppa upp på ryggen ett tag:) Kommer bli superskoj och hon kommer vara överlycklig att få hänga med:)

I vår kommer jag och en annan tjej att starta upp TrailKids i sollentuna. Så har ni barn mellan 8-14 år hör av er till mig för mer information. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar