lördag 25 oktober 2014

Wild Boar!

Så sjukt kul det här var! Vi fick äran att testa på 22:an på Wild Boar race som ska gå av stapeln 15:e november 2014. Love love love!!! Det var så roligt och jag längtar så mycket till raceday! Med lite skräckblandad förtjusning måste jag ju ändå säga. Jag kollade vildsvin under varje gran, haha!
- I det här området måste ni klappa, tjoa och låta för här finns det mycket gris, sa Anders innan vi skulle dra iväg. Jo men vad lugn jag blev nu då:)
Men det är helt magisk skog att springa i och riktigt rolig och tekninsk terräng. Vänta lite jag har ju inte skrivit att det var galet jobbigt:) Obanat, uppför, bergshällar, obanat, uppför, myr, uppför, obanat och så lite lite stig för att vila benen på. Eller är det då man har möjlighet att öka tempot lite?
Tyvärr fick jag inte se några grisar men mufflon och kronhjort fick vi se.
Detta kommer bli ett lopp man kommer minnas!








Kolla utsikten, det är magiskt!














Tack Henrik och Krister för en grym runda i vildsvinens landskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar