lördag 21 mars 2015

Ny skog!

Igår sprang jag runt i lite ny terräng. Har sprungit där förut men mest i elljusspåret och i skidbacken såklart. Men nu har jag hittat skogsstigen och tog några avstickare ut i skogen. Varför detta? Jo för att jag ska starta upp en vuxengrupp med traillöpning tillsammans med TNT, tjohoo vad rolig! Så nu har Sollentunaborna verkligen någonting att se fram emot i vår.


Fantastiska småstigar med lagom teknisk terräng. Lagom så att fötterna får jobba lite:) Så from slutet på april/början på maj kommer jag att köra en kväll i veckan tillsammans med TNT med samling på Edsbergs sportfält.


När jag ändå var i krokarna kunde jag lika gärna köra några vändor uppför slalombacken. Testade att släppa på farten nedför backen en gång också i lervällingen, lite scary så behöver tränas på. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar