fredag 23 januari 2015

Veckans Utmaning!

Varje fredag kommer jag att lägga ut en utmaning som jag ska klara av innan nästkommande fredag. Såklart tycker jag att ni alla också ska göra denna utmaning. Jag kommer att lägga upp en utmaning som alla kan göra oavsett nivå. Man kan bara göra den på olika sätt och olika tempo beroende på vilken nivå man vill ha den på. Anledningen till att jag lägger ut den på fredagen är att man ska kunna göra den under helgen. Det passar väl perfekt att göra utmaningen när man står och väntar på ens barn som spelar innebandy el dyl. Eller dela upp utmaningen under hela veckan. Bättre att göra 10 armhävningar per dag (eller vad det nu blir) än inga alls för att man inte hinner med. Det enda redskapet som kan vara bra att ha är gummiband. Sen kan man använda sig av andra redskap om man vill och har hemma eller om man vill utveckla övningarna alt göra dem lite tyngre. Så kom igen, kör med mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar