måndag 5 januari 2015

'I'm a Yogi'

Hör och häpna! Mitt tredje yogapass idag! Nu är det mer regel än undantag, eller hur:) Har bokat in mig på ett morgonpass på onsdagar hela terminen så nu jäklar! Ska bli riktigt spännande att se resultatet. Just nu går jag med inställningen att det kommer vara heeeelt omöjligt att ändra min sjukt stela kropp. Men vi får vänta och se...
Jag har väl egentligen inte så mycket val än att göra detta om jag nu ska komma dit jag vill i löpningen. Jag ser det också som min mentala avkoppling från sociala medier, mail och annat som händer i telefonen då jag lämnar den utanför. Så tyvärr blir det inga bildbevis på detta:) Om jag nu lyckas att göra 'hundenpositionen' korrekt någon gång så kanske ni får se en snygg 'hundenpose' i vår:)

Jag kan inte förstå hur det kan vara så jobbigt. Jag bara skakar i benen när jag står i vissa positioner. Jag är ändå ganska stark fysisk i kroppen men känner mig såååå svag. Här orkar jag springa 4 timmar i skogen utan att bli trött men jag orkar inte köra en timmes yoga utan att bli helt slut! Det är verkligen en pina, men jag ska besegra min stela kropp nu och för alltid! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar