torsdag 16 april 2015

Styrka, smidighet, kroppskontroll och rörlighet!

Jag har ju snöat in på soma moves som min Yogalärare Anna från Studio Edsviken instruerar i. Det är så sjukt kul!

 Kolla in denna film. Grundarna av soma moves. Jag är ju långt ifrån så smidig och rörlig som de är men det gör inget, jag kan ju bara bli bättre och det är så galet roligt! Tror att detta kan hjälpa mig enormt mycket i löpningen också.

  




Jag har ju ett nytt mål utöver alla målen jag har med min löpning. Det är att träna för att för det första bli mer smidig, jag är stel som ett kylskåp:) och det andra är att träna för att få mer kroppskontroll och kunna använda all min styrka på rätt sätt. När jag höll på att kolla på lite soma moves-videos på nätet hittade jag den här sköna människan coach Tara. Det är så här jag ska träna i sommar, så jäkla cooolt. Jag måste varna pryda läsare för lite liten klädsel men med en sån kropp är det kanske ok;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar