tisdag 5 maj 2015

Helgens styrketräning och rörlighet.

Lovade ju att lägga ut en film på vad det var för rörelser som gjorde mig helt slut:) Tyvärr blev filmen katastrof för jag ser så sjuuuukt klumpig och stel ut, vilket jag också är:) Sanningen e ibland jobbig att möta men väldigt bra. Jag jobbar stenhårt på att ta bort min stelhet och mjuka upp höfter, baksida lår, fotleder, bröstrygg haha, blev inte så mycket kvar av kroppen. Det mesta är rätt stelt:) Får se till att lägga ut en film med samma rörelser efter sommaren och se om det blivit någon förändring.  Nöjer mig med att lägga ut några bilder från min träningssession:) 
Jag gjorde varje övning i 30 sekunder och vilade 30 sekunder 4 gånger. 
Armhävning med benet åt sidan under kroppen. En armhävning per ben sen gör du en burpee.

En armhävning och sen en armrotation. En armhävning med rotation per sida därefter en burpee innan du börjar om. 

Denna övning hör ihop med den under och väldigt svår att förklara. Den inkluderar burpee, som på bilden och sen höftlyft som på bilden under i en följd. Kommer på film när jag är mer graciös:)



Jobbar på att min låsta bröstrygg ska börja ge med sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar