fredag 19 september 2014

Reflektioner inför sälen

Håller på att packa för att snart ta mig iväg mot sälen och finalen på Salomon Trail Tour! Jag är så laddad! Nervös är jag också men jag förstår inte varför. Det är ju mitt första långa lopp och det i fjällmiljö så egentligen ska jag bara vara nöjd med att bara genomföra loppet. Men så är det inte, jag känner mig stark i kroppen och har på ett outtalat sätt satt upp ett mål att jag ska prestera på en bra tid också. Men vad är en bra tid? Jag har ju ingen aning eftersom jag aldrig har sprungit ett sådant här lopp tidigare. Så vad förväntar jag mig egentligen? Under resan upp ska jag försöka ruska av mig alla höga förväntningar av mig själv och bara försöka njuta av loppet (kanske pressa mig lite).
Härom natten drömde jag att jag sprang detta lopp och att jag låg etta och hela tiden under loppet dök det upp hinder som jag var tvungen att lösa och ta itu med och ändå försöka hålla kvar min plats som etta, snacka om stressdröm. Så ni förstår att jag har hög förväntningar av mig själv! Får se vart styrkan bär mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar